۱۳۹۳ بهمن ۲۹, چهارشنبه

بهنام ابراهیم زاده به قرنطینه زندان گوهردشت منتقل شد

بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و زندانی سیاسی روز گذشته از بند ۲۰۹ زندان اوین به قرنطینه زندان رجایی شهرکرج منتقل شد.
بهنام ابراهیم‌زاده که نزدیک به ۵ سال است که در زندان به سر می‌برد، در پی‌ محاکمه‌ مجدد در دی‌ ماه سال جاری به ۹ سال و نیم زندان دیگر محکوم شد؛ پس از ابلاغ حکم جدید به بهنام از اوایل بهمن ماه مسئولان امنیتی وی را از زندان رجایی شهر کرج جهت بازجویی به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کرده بودند و طی‌ مدت ۲۸ روز گذشته او از حق تماس تلفنی و ملاقات با بستگان خود محروم بود.

بنا به اخبار به دست آمده از یک منبع مطلع وی روز گذشته دوشنبه ۲۷ بهمن ماه مجددا به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است و هم اکنون در بند قرنطینه این زندان به سر می‌برد.
بهنام ابراهیم‌زاده از فعالان شناخته شده کارگری و فعال دفاع از حقوق کودک است. وی از سال ٨٩ در بازداشت بسر می‌برد.
یکی از نزدیکان این زندانی سیاسی در خصوص وضعیت جسمی‌اش به گزارشگر هرانا گفت: «بهنام ابراهیم‌زاده به لحاظ جسمانی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. وی به علت شکنجه‌های درون زندان و اعتصاب غذا‌های طولانی مدت که در اعتراض به این فشار‌ها داشته است، آسیب جسمی بسیاری دیده است.  نگرانی از وضعیت فرزندش نیما که به بیماری سرطان مبتلاست، خود فشار بر بهنام را مضاعف کرده است.»
وی در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر