۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

رئیس جمهور بعدی آمریکا می‌تواند تحریم‌ها را بار دیگر علیه ایران اعمال کند

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که این مساله برای رئیس جمهور بعدی باقی خواهد ماند تا تحریم‌های هسته‌ای را بار دیگر علیه تهران اعمال کند و تحریم‌های بیشتری را علیه رهبران ایران اعمال کند.
به گزارش اسپاتنیک، مارکو روبیو نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به توافق هسته‌ای ایران، اعلام کرد: دموکرات‌های سنا پیش از رای گیری کنگره در ماه سپتامبر، برای رای دادن به توافق هسته‌ای ایران با انتخاب سخت و حساسی روبرو خواهند شد.

وی در ادامه افزود: آنها یا می توانند در کنار باراک اوباما رئیس جمهور بایستند و اجازه دهند تا این توافق ناقص اجرا شود یا می توانند در کنار اکثر مردم آمریکا و دوست ما اسرائیل و متحدان میانه روی عرب ما در منطقه بایستند.
روبیو تاکید کرد: این مساله برای رئیس جمهور بعدی باقی خواهد ماند تا تحریم‌های هسته‌ای را بار دیگر علیه تهران اعمال کند و تحریم‌های بیشتری را علیه رهبران ایران اعمال کند، به خاطر ادامه حمایت آنها از تروریسم و نقض حقوق بشر.
ایران و قدرت های جهانی سه شنبه ۲۳ تیرماه رسما دستیابی به برنامه جامع اقدام مشترک را اعلام کردند. کنگره آمریکا اکنون ۶۰ روز فرصت دارد تا نظر نهایی خود را در خصوص توافق هسته‌ای ایران و قدرت های جهانی اعلام کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر