۱۳۹۴ شهریور ۱۹, پنجشنبه

رستگاری برای کل انسانیت!

منبع: تایمز سوریه
۴ سپتامبر ۲۰۱۵
نویسنده: دکتر محمد عبدالابراهیم
تارنگاشت عدالت
چه ریاکاری و خیانتی! همان‌هایی که طفولیت را  ساقط و قتل‌عام کردند برای یک کودک سوری اشک می‌ریزند! همان‌هایی که از همه گونه تروریسم علیه سوری‌ها حمایت کرده‌اند غمگین‌اند! نامردمان، رمه و آدم‌خواران جدیدِ استعمارگران، طی بیش از چهار سال جنگ کثیف خود علیه سوری‌ها، آن‌ها را قتل‌عام کرده، مورد تجاوز، بمباران قرار داده و زنده سوزانده‌‌اند!

تحریم‌های اقتصادی، قاچاق تسلیحات، مواد شیمیایی، تروریست‌ها- از جمله تروریست‌هایی که «معتدل» نامیده می‌شوند- و همچنین تلاش‌های خون‌بار برای تحمیل یک رهبری  بدسیرت، دست‌نشانده و فرقه‌گرا بر سوری‌ها، در میان خسارات سنگین دیگر،  موجب روان شدن سیل یک‌طرفه مردم به ناکجا آباد شده است!
متأسفانه، برخی از  کسانی که از جنایات  ددمنشانۀ شنیع «دولت اسلامی در عراق و شام»، وابستگان به القاعده و همه تروریست‌ها-چه وابسته به قطر، ترکیه، پادشاهی سعودی، ایالات متحده آمریکا، فرانسه، اسرائیل- دار و ندار خود را فروختند و به این مخاطره تن در دادند!  شمار زیادی از فریب‌خوردگان، با تشویق کشورهای حامی تروریسم علیه سوری‌ها، قربانی استثمار، اخاذی و شر قاچاقچیان شدند.
پیش از آغاز جنگ علیه سوریه در سال ۲۰۱۱، تعداد سوری‌هایی که خطر رفتن غیرقانونی به خارج را می‌پذیرفتند تقریباً هیچ یا چند ده نفر بود. آن آدمخواران و تروریست‌های دست پروده  و رمه استعمارگران این تراژدی انسانی را بوجود آورده‌اند. تنها در این بخش از جهان بود که پیش از جنگ همۀ بخش‌ها عمومی و زیرساخت‌های حیاتی تقریباً رایگان بود.
در این بخش از جهان هیچ‌کس گرسنه نمی‌خوابید! جامعه سوریه بخاطر رفاه، تسامح، دوستی و برادری معروف است. همه ما اعضای یک خانواده بزرگ سوری هستیم، پدر و مادر ما خوش‌قلبی و تیمارداری پُر مهر رئیس‌جمهور و بانوی اول، قهرمانان ارتش سوریه، نیروهای امنیتی و دفاعی و دلاوران رزمنده حزب الله است.
سوری-ستیزان هنوز از خون، گوشت، میراث، فرهنگ و بلند‌پروازی‌های ما دست برنخواهند داشت! نبرد سوری‌ها علیه تروریسم موضوع زندگی، هستی و اخلاقیات است. رنج‌های مسیح بر روی صلیب چیزی نبوده است مگر بخشی از رستگاری برای کل انسانیت. رنج و درد نبرد علیه تروریست‌های مورد حمایت و تعلیم دیده خارج هرچه باشد، پیروزی سوریه بر تروریسم و مرگ، نه تنها برای سوریه و منطقه، بلکه برای کل جهان رستگاری خواهد بود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر