۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

سوءاستفاده مالی شوهر خواهر احمدی نژاد

تخلفات و سوءاستفاده های مالی تیم احمدی نژاد و افراد نزدیک به او سلسله وار ادامه داشت و دولت پاکدست و اطرافیان برای فرافکنی و منحرف ساختن اذهان عمومی از سمت و سوی خود به جهات دیگر با به راه انداختن هیاهو از این که لیست مفسدان اقتصادی را در جیب دارند ، خود به غارت و چپاول اموال عمومی پرداختند و مفاسد و خیانت هایی به بار آوردند که حداقل در سده اخیر در تاریخ ایران بی سابقه بوده است ، این بار پای شوهر خواهر محمود احمدی نژاد به نام سعید ایران پور در میان است که به بررسی مسائل پیرامون او می پردازیم.

به گزارش نگام سال ۸۴ ساختن پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی تفریحی نارنجستان ۲ با هدف ساخت ۲ مجموعه فرهنگی تفریحی با نام های هتل نارنجستان ۲و مجتمع تجاری نارنجستان در دستور کار قرارگرفت .
بخش دوم این پروژه که مجتمع تجاری نارنجستان نام گذاری گردید در زمینی به وسعت ۲۵۰۰۰ مترمربع و با دور نمائی از جنگل های استان مازندران، در ۸ بلوک و با سطح زیربنای ۱۰۷۰۰۰مترمربع در ضلع جنوبی پروژه نارنجستان ۲ آغاز شد .
در طرح اولیه این پروژه ۴۶۰واحد تجاری و با امکانات تفریحی ویژه شامل سالن بدن سازی، رستوران های روباز و در فضائی با معماری منحصر به فرد ( به استناد ماهنامه منتشر شده از طرف سهامداران) پیش بینی گردید.
این پروژه با ۸ بلوک شروع شد و سپس به ۶ بلوک تقلیل یافت ، همچنین فضای داخلی این شش بلوک بارها دچار تخریب شد که این موضوع به دلیل نظرهای متفاوت از مشاوران متعدد ، واقع گردید و هیچ گونه سابقه ای نیز از هزینه های تخریب گزارش و اعلام نگردید ، مدیر پیمان این پروژه ۲بار تغییر کرد و هر بار نیز توسط سهامداران معرفی و به کار گرفته شدند و متاسفانه هیچگونه گزارش قابل استنادی نیز از طرف هردوی این مدیر پیمانها ارائه نگردید.
تصویر این پروژه تا سال ۹۱ مطابق شکل ذیل و با هزینه میلیاردی تهیه و در اماکن عمومی مانند فرودگاه مهرآباد و فرودگاه های امارات به تصویر کشیده شد، پس از گذشت این سالها مجددا طرح اولیه تغییر کرد، پیشرفت این پروژه بدون احتساب ۲ بلوک انتهائی،که ۳۰درصد از کل این پروژه را به خود اختصاص می دادند ، خوشبینانه ۳۵درصد بود.
تصویر نمای بیرونی عملیات اجرایی از سال ۸۴ تاکنون بدون احتساب ۲ بلوک انتهائی شکل(۱و۲)
پروژه دیگر به نام پروژه هتل آپارتمان نارنجستان ۲ بر روی صفحات تبلیغاتی قرارگرفت و متاسفانه اساسا علیرغم فروش اوراق سهام این دو پروژه در بورس ، حتی به مرحله خاکبرداری نیز نرسید و صرفا با توجه به ساخت ویلا در انتهای زمین این پروژه به محلی جهت تفریح و تفرج جهت نزدیکان احمدی نژاد بدل گردید.
قرارداد مهندسی این پروژه پس از بروز تغییردر طرح اولیه آن ، مستقیما از طریق آقای موهبت ( سهامدار خصوصی با سهم ۳۰درصدی) دنبال می شد ، لازم به ذکر است که طرح اولیه این پروژه طرحی مشابه طرح برج الخلیفه دبی داشته و این تصویردر محل های عمومی مانند فرودگاه مهر آباد و نمایشگاه ها جهت ترغیب مردم به خرید واحد های مسکونی و تجاری، بیلبورد شده و پس از گذشت حداقل ۴ سال و صرف هزینه های فراوان بابت این طرح ، مجددا قراردادهای متعدد دیگری جهت این پروژه منعقد گردید .
باید متذکر شد که با وجود فروش سهام این پروژه به صدها نفر از مردم ، پیشرفت این پروژه به شدت زیر سوال بوده و تغییر پی در پی در نقشه آن و هزینه های فراوان به دلیل این تغییر، خریداران را نسبت به این موضوع معترض کرده بود اما به دلیل نسبت خانوادگی رئیس هیئت مدیره ی شرکت مجری این پروژه با احمدی نژاد و روابط دیگر ، نتوانستند صدای خود را به جایی رسانده و احقاق حق نمایند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر