۱۳۹۶ دی ۱۳, چهارشنبه

آقای خامنه ای مذهب در حاکمیت یعنی فاشیسم

چهاردهه حاکمیت شما خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به مردم و کشور ایران و کشورهای منطقه وارد کرد . شما بلافاصله پس از بدست گرفتن قدرت کشتار بی امان مردم از جمله تحصیل کرده ها را بنام مذهب آغاز کردید ده ها هزار نفر از سیاسیون و گروهای اجتماعی را متلاشی و نابود کردید حتی قبرستان آنها را تحمل نکردید .

ارتش ایران را که  که  حافظ  مرزهای ایران بود و خودرا بر طبق توافق آمریکا با شما  عملا در اختیار شما قرار داده بود رحم نکردید و همه سران آنرا به جوخه اعدام سپردید  بدون آنکه فکر کنید اگر جنگی در بگیرد  چه بلایی سر اقتصاد و منافع ملی ایران خواهد آمد  . ارتشی که حاضر نشده بود  قیام مردم را سرکوب کند  و هنوز آماده بود  از چهار چوب تمامیت ارضی کشور دفاع کند  ودر سیاست دخالت نکند .
تمامی سرمایه مالی کشور چه در ایران و چه در خارج از کشور که سر به میلیاردها دلار میزد  و تاسیسات صنعتی دست نخورده در اختیار شما قرار گرفت  ولی شما بلافاصله شروع به تسویه تمامی تحصیل کرده های  که مدیریت جامعه را بعهده داشتند  و میلیونها دلار برای تحصیلات آنها خرج شده بود بیرحمانه تسویه کردید  و بسیاری از آنها را مجبور به فرار از کشور کردید و کمی دیرتر بقیه کارمندان و مدیران  کارکشته را در سن پنجاه سالگی  بازنشسته  کردید که افراد بیسواد را جانشین آنها کنید ضمن آنکه جامعه رو برشد ایران را از یک مدیریت کارآمد  و ارد  به امور تولیدی ، اقتصادی  برنامه ریزی محروم کردید .
 آقای خامنه ای وقتی رژیم سابق سقوط کرد  ایران بدهکار نبود  و سرمایه نقدی کلانی در بانک مرکزی و سرمایه گزاری فراوانی در خارج از کشور داشت .
با خلقهای غیر فارس همانند دشمن قسم خورده بر خورد کردید  به کردستان ، بلوچستان ، ترکمن صحرا ، خوزستان لشکر کشی کردید  تا بسیاری از جوانان را از سر راه بر دارید   و زیر ساختها را ویران کنید تا همانند گداهای سامره و اینک مشهد  دست گدایی بسوی شما دراز کنند  و منت شمارا بکشند  چون بنا به تفکرات شما هرچه مردم فقیرتر باشند بیشتر تحقیر و تسلیم میشوند .
بکوب بروی مذهب عقب افتاده و ارتجاعی شیعه که کپیه بودیسم از نوع سیکی هند است  فشار چند جانبه ای را بر مردم وارد کردید فرق شما با بودیسم  این است که آنها در معابد خود مجسمه میگزارند و شما جنازه و آنها را امامزاده  مینامید وبقیه مراسم شما کپیه برداری  از آنهاست که از طریق جاده ابریشم  وارد شبه جزیره عربستان شد و بهشت جهنم شما دقیقا همان بهشت و جهنم بودیسم که در معابد آنها عینا نقش بسته است و قدمت بالای دوهزار و پانصد ساله دارد و بهمان نسبت بزنان با بیرحمی  تمام بر خورد میشود و مثل شما در معابد نذر و نیاز میکنند و هدایا تقدیم میکنند و درست مثل شما بزیارت میروند .
از همان اوان شما تضاد خودرا عمدا باکشورهای همسایه  عرب از جمله عراق و فلسطین که سمبل مقاومت در خاورمیانه بودند  بشدت تا حد دخالت در امور داخلی آنها  وارد شدید  تا جایی که منجر بیک جنگ هشت ساله شد  هدف شما کاملا مشخص بود جوانان را بکشتن دهید تا شهید نمایی کنید و از طریق زخمی شدگان و خانواده های آنها برای خود پشتیبان درست کند و از این طریق به نان و نوایی برسید تا جایی که میلیونها تومان بنام آنها بجیب بزنید  پیشنهادهای سازمان ملل ، اتحادیه کشورهای عرب و کشورهای غیر متعهد را عامدانه در مورد پایان جنگ رد کردید  و تا آنجا پیش رفتید کهبا کشته دادن بیش از سیصدهزار نفر شکست کامل خوردید و  فرار را برقرار ترجیح دادید  و خمینی روان پریش مجبور شد جام زهر را بنوشد چه متوجه شده بود که این شکست آغاز تلاشی نظام اسلامی خواهد شد و چنین هم شد .
جنگ را در همه ابعاد آن در خلیج فارس تا ته کشیدن بنیه نظامی و مالی ادامه دادید و جنوب ایرا ن را که مرکز صنایع پترو شیمی ، بنادر و اسکله های نفتی بود و کشتیهای موجود را در جنگ نابود کردید . خودشما اقرار کردید که تنها در جنگ هزار میلیاردلار معادل سه و نیم برابر بودجه فعلی ناخالص امروز ایران فقط با تخریب  تاسیسات از دست داده اید و از کرمانشاه تا بندر چاه بهار همه تاسیسات را با جنگ بی حاصل نابود کردید.
 به اینهمه خسارت و منفرد شدن در منطقه اکتفا نکردید  و شروع بدخالت در امورداخلی همه کشورهای منطقه کردید که تاثیر مخرب آن همچنان پا بر جاست و تمامی کشورهای همسایه با اکراه حاضرند با شما رابطه آنهم محدود  داشته باشند که معنی آن حداقل روابط تجاری  اقتصادی و فرهنگی و عدم امنیت جمعی  است هدف از این سیاست کاملا آگاهانه  مشخص شده بود که شما بهر ترتیب میخواهید تضاد خودرا بعنوان شیعه  با سنی ها  تا حد وارد شدن در جنگ ارتقاء دهید  که سیاستهای فعلی شما گواه این مدعاست .
با وجود ویرانی مناطق جنوب کشور که شامل پالایشگاه های نفتی و دیگر تاسیسات صنعتی از جمله کشتی سازی میشد  با کوچ جمعیت بناقط دیگر کشور زندگی فلاکت باری را به انها تحمیل کردید و هراران خانواده را از هم پاشیدید وهمچنان برطبل جنگ دمیدید حتی هزاره افغانستان را هم که یک منطقه بسیار فقیر نشین این کشوراست ول نکردید .
خمینی قبل از مرگ  دستور قتل عام جوانانی را صادر کرد که از جان برای دفاع از کشورو انقلاب مایه گذاشته بودند و بخش بزرگ  از آنها رهبران جنبشهای  مقاومتی در ایران بودند . مرگ خمینی با کشتار بیرحمانه سال 67  بسیار فلاکت بار بود چه سران فعلی و قبلی رژیم چه آنها که در راس امور هستند چه آنها که  باز نشسته شده اند در تمام جنایات خمینی  شرکت مستقیم داشتند.
  هستند هنوز کسانی از جمله رضایی ،رئیسی و خود شما آقای خامنه ای ، روحانی که اعتقاد داشتید و دارید که باید قوانین و وحی الاهی را نه تنها در ایران بلکه در جهان پیاده کنید و همه را بزور وادار کنید تا مسلمان بشوند  البته نه مسلمانی که فقط خدا ، محمد بعنوان پیغمبر و قران را قبول دارند بلکه از نوع شیعه آن  که بمعنی ادامه جنگ تا ابد و مدام سربریدن و قتل عام .
 مگر یکی از افتخارات خمینی این نبود که علی امام اول شیعیان شمشیرش همیشه خونی بوده  و علی  در یک روز بیش از هفتصد نفر را با شمشیرسر زده است خمینی هرگز خودش را ایرانی بحساب نمی آورد همانطور که رهبران بعداز آ ن همچنان به تحقیر ایرانیان ادامه میدهند  پول و طلای کشور  حتی جان جوانان را برای امامان خود در نجف و کربلا و دمشق  ارزانی میکنند و برای  امامان گنبد طلایی حتی کف ساختمان آنها  را با طلا پوشانده اند در حالیکه در کشور ملیونها نفر برای غذای شب  معطل اند و اه  در بساط ندارند . خمینی و شما هرگز برای حیثیت انسانی احترامی قائل نبودید   و زندگی فلاکت بار ملیونها نفر را دیدید ولی همه آنها را بعنوان گدایان سامره  حساب آوردید چون فقر و فلاکت را دوست دارید و از اینکه مردم مدام توی سر خود بزنند و خودرا تحقیر کنند  لذت هیستریکی میبرید .
این سیاست راسیستی در کشوری پیش گرفته شد که تاریخ تمدن بسیار انسانی  نه تنها ما ایرانیها که گستره آن از مصر تا مرز چین را در بر میگرفت پوشش میداد . ولی اعراب مسلمان که شما پیرو آنها هستید راهزنانی بیش نبودند  با قتل و غارت  و کشتن مردان و برده گرفتن زنان و بچه ها زندگی میکردند .  اعراب بدوی در صحرای شن و ماسه که بری از هرنوع  آب  و زمین کشاورزی بود زندگی میکردند در دین شما هیچ جا اشاره نشده است که برای ادامه زندگی چه کار باید کرد  مگر جز این است که آنها هیچ تمدنی از خود بجای نگذاشتند  و مدام در حال جنگ و غارت بودند .
 خمینی تمام ذخایر مالی ایران را تا زمانی که زنده بود در جنگ بر باد داد و شما برای این جنایتکار بالفطره  گنبد و بارگاه درست کردید آنهم در شرایطی که ملیونها نفر در فقر و گرسنگی در سراسر ایران برای یک لقمه نان بهر دری میزدند . در اثر جنگ بخش اعظم مردم مجبور به مهاجرت شدند و خوزستان  با صنایع  مختلفی که داشت هزاران خانواده  را زیر پوشش گرفته بود  بیکاری در خوزستان وجود نداشت  واینک استان نه آّب دارد  و نه خاک مناسب و ریز گردها  زندگی روز مره را برای مردم  بهم ریخته اند  اگر همه اینها را در کنار هم بگزاریم  شما در طول چهاردهه اخیر جنایت بر علیه بشریت کرده اید.
انواع بیماریها  ، کم آبی و یا آب الوده ، بیکاری ، فقر و فلاکت  ، کوچ جمعیت  با وجود آنهم ثروت یک ننگ ابدی برای شما مسئولان بی مسئولیت  کشور است
 با مرگ خمینی  بسیاری از کارخانجات  بعلت ادامه جنگ و  نداشتن منابع و سرمایه لازم از کار افتادند کشاورزی که ایران در آن موقع خودکفا بود سیر نزولی را طی کرد  ازسالهای 1350 تثبیت شنهای روان نه تنها در ایران بلکه در کشورهای عرب منطقه به پیشنهاد ایران  شروع شده بود و تا حد زیادی  موفق عمل کرد و با استقبال کشورهای همسایه روبرو شده بود ولی الان در تمامی مناطق جنوب کشور از جاسک  تا کرمانشاه با کمبود  آب  وفاجعه محیط زیست هستیم  حفاظت از محیط زیست زیر ساختها و نگه داری و حفاظت از آنها  گویا در مرام این جماعت نیست .
خمینی مرد ولی وراث او از جمله همین شما آقای خامنه ای  تنها درآمد کشور یعنی پول نفت را بجای  برنامه ریزی برای خود کفایی صنعتی و کشاورزی  ده ها هزار چریک شیعه را از افسا نقاط جهان  به ایران آوردید و آنها را آموزش نظامی میدهید تا آنها در کشورهای خودشان ضمن آنکه تضادهای جامعه را گسترش میدهند در صورت لزوم برای جمهوری اسلامی  بجنگند  بزعم شما وظیفه آنها  ایجاد درگیری  وجنگ و جدال بین مذاهب مختلف از جمله سنی ها در منطقه بنفع ایران و شیعه گریست  آنها در سوریه تحت نام محافظان  حرم و حرم سازی ملیونها  دلار خرج میکنند و از خود سئوال نمیکنند که یک زن در صدها سال پیش بهر دلیلی مرده  چرا باید بقیمت زندگی مردم ایران که سرمایه کشور متعلق به انهاست گنبد طلایی داشته باشد .
اگر اینها محبوب خدا هستند و بزعم شما خدا هم هرکاری که بخواهد میتواند بکند چه نیازی به گنبد و بارگاه سازی با هرینه مردم  کشورما دارند که هشت شان گرو نه آنهاست  تازه مگر خدا چلاقه  چرا خودش اینکاررا نمیکنه  از آسمان برایشان طلا نمیریزه  اگر  امامان و امامزاده های شما میتوانند معجزه بکنند خوب چه نیازی بشما دارند  پس معلومه که همه این دوز و کلکها برای کسانیست که برای خودشان نات و آبی دست وپا کنند  در واقع دزدی شرعی میکنند و کلاه سر مردم ساده  و خرافی میگزارند.
اصلا چرا این خدای شما عرضه نداره این امامان شما را زنده کنه مگر خدای شما قدرقدرت نیست  . خاک تو سر این امامان و یا امامزادگان که عرضه ندارند با اینهمه قدرت پوشالی که شما برای آنها درست کرده اید از پس این کار کوچک بر آیند و با یک معجزه همه جای خودشان را طلایی کنند.
  رژِیم ایران بعداز شکست در جنگ و منفور شدن در سطح منطقه و جهان  برای تغییر وجهه خودش  با پول نفت این مملکت نه با کار خودشان که با آن سازگاری ندارند چون اگر قرار بود کار کنند که آخوند و یا ملا نمیشدند  به این صرافت افتاد که مثل زمان هیتلر  که کمربند سبز  اسلامی درست کرده بود تا شوروی را در جنوب  در محاصره قرار دهد حکومت ملاها با پول  و جانکندن مردم زحمتکش تصمیم گرفت کمربند سبز  از نوع شیعه جمهوری اسلامی از لبنان و از آنجا از طریق سوریه و بالاخره از طریق عراق به ایران ایجاد کند از دست قضاء  برای اسرائیل موقعیتی پیش آمد تا هروقت اراده کرد  و ایران و یا جناب نصراله  هارت و پورت کردند  با سلاحهای نظامی خودش  آزمایشاتی انجام دهد  و با بمباران تاسیسات و ساختمانهایی که جمهوری اسلام با وجود بی خانمانی ملیونها نفر در ایران  در لبنان ساخته  تاثیرو محکم بودن  آنها را ارزیابی کند.
شما آقای خامنه ای  وجمهوری اسلامی من در آوردی شما به این هم بسنده نکردید و تصمیم گرفتید تمام اعراب سنی را یکجا شیعه کنید بچه قیمت  برای شما مهم نبود جالب اینکه همه امامان خدا وکیلی متولد ،زائیده شده و تخم گزاری شده اعراب اصیل هستند که تعدادی از آنها در یمن  زندگی میکنند آدمهای زحمتکشی که واقعا برای یک لقمه نان باید ساعتها  در دریا و خشکی برای آّب شیرین و صید ماهی جان بکنند درگیر کمربند دیگری کردید تا  از طریق عمان که از آنجا به  شهر صنعا  نزدیک هست بازهم سرمایه نداشته کشور را برای ساخت و ساز به آنجا منتقل کند و کمربند دوم سبز شیعه را از طریق حوثی های مهاجر  ببهانه راه یابی به آّبهای منطقه راه اندازی کند .
اینجا بود که با مسلح شدن حوثی های شیعه  با پول مردم  ایران  اعراب منتظر ماندند تا جمهوری  اسلامی تا آنجا که میتواند در آنجا پول بریزد و بعد حمله همه جانبه را آغاز کنند که چنین هم کردند جمهوری اسلامی که مدام دم از کمربند از لبنان تا هزاره و از چاه بهار تا یمن شمالی  میزد با همبستگی اعراب سنی مواجه شد که تصمیم گرفتند تمامی هزینه هایی که ایران با خون مردم ایران در آنجا کرده بود را پنبه کنند .
اعراب بسرعت خودرا متشکل کردند و پاکستان و افغانستان هم به آنها پیوستند و حوثی ها بمباران شدند و تمام رویاهای کله پوکهای جمهوری اسلامی بر باد رفت .
سران جمهوری اسلامی که در رویاهای خود غرق شده بودند و با چندرغاز پولی که از فروش نفت در اثر گران شدن مقطعه ای نفت بدست آورده بودند  یکدفعه با کاهش قیمت نفت مواجه شدند و از اینجا مانده و از آنجا رانده  بعداز هارت و پورت فراوان  بحران داخلی اوج گرفتو از همه طرف رژیم در چمبره بحران گیر کرد .
آقای خامنه که کبکش خروس میخواند و در تصور کنترل تمامی کشورهای عرب  و شیعه کردن آنها بود  مثل باد کنک بادش خالی شد و از بخت بد جناب صدر شیعه در عراق  به عربستان رفت و  عبادی دست پرورده رژیم ایران در اتحادیه عرب بر علیه جمهوری اسلامی رای داد و همه کاس کوزه ها بهم ریخت حالا حوثی ها مانده اند با بمباران دائمی کشورهای متحد عربستان  و چیزی از سرمایه برایشان باقی نمانده و تنها ده درصد خاک کوهستانی را در اختیار دارند و جنگ بیرحمانه ای بر علیهشان ادامه دارد و حزب الهه لبنان هم علیرغم هزینه گزاف جمهوری اسلامی کذایی ایران  پتک اسرائیل را بیخ گوش خود حس میکند که اگر جنب بخورد دوباره تمامی زیرساختهایش ویران خواهد شد.
ایران در سوریه با  فقیر شدن ملیونی مردم  ایران  سرمایه گزاری کلان کرده بود تا کمر بند سبز شیعه را جامع عمل بپوشاند ولی بخت یارش نبود مناطق مرزی سوریه و عراق سنی نشین  هستن و مرز ترکیه با سوریه کرد نشین و اقتصاد سوریه هم  عملا متلاشی است و خود آنها هم در تلاشند تا دوباره به جبهه اتحادیه عرب برهبری عربستان بپیوندند  حافظ اسد علریغم کله خری خودش گاهگداری  به عربستان سفر میکرد و مقداری پول میگرفت  مخصوصا موقعی که آمریکا عراق را بمباران میکرد سوریه همانند ایران در زمان خاتمی در کنار آمریکا قرار داشت.
وقتی تضاد بین شیعه و سنی در سوریه  شدت گرفت علوی ها که تنها بیست درصد جمعیت را در سوریه تشکیل میدهند  با کودتا در این کشور سنی ها را که اکثریت هستند کنار گذاشتند و جنگ آغاز شد جنگی که برای ما ایرانیان میلیاردها دلار هزینه  برداشت و هنوز هم در گیر آن هستم  در سوریه قرار بود بعداز مرگ و کناره گیری حافظ اسد عبدالحلیم خدام سنی که معاون حافظ اسد بود جانشین وی شود ولی علوی ها با کودتا سوریه را نه تنها بجنگ کشاندند بلکه امروز ویرانه ای بیش نیست و جمهوری اسلامی ایران هم بدون در نظر گرفتن عواقب جنگ  در این کشورها  با بحران مالی جدی مواجه هست که  حتما این بحران سرنگونی رژیم منهوس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت
آقای خامنه ای عمل کرد موروثی سلطنتی شما بعداز مرگ خمینی که بیسوادترین و احمق ترین شخصیت تاریخ  ایران بود جامعه ایران را تا آنجا پیش برد که نه تنها شمارا بلکه مذهب  شیعه افراطی شمارا  زیر ضربه مستقیم گرفت باید از شما تشکر کرد چون شما باسیاستهای خود مذهب اسلام مخصوصا شیعه  و محتوای آنرا بمردم شناساندید  و آنرا تا حد نهایت به لجن کشیدید . مردم یاد گرفته اند  به هویت ملی خود  افتخار کنند  از اینکه ایرانی هستند  از اینکه تنها ملتی هستند که عکسی از پیغمبر خود زردشت  دارند که کردار نیک پندار نیک و گفتار  نیک از او بجای مانده است که بر مبنای تمدن انسانی استوار است  شما چه دارید بجز عجز و لابه و تحقیر مردم برای مردگان گذشته تان .
اما اوضاع شما و حکومت شما  با عملکرد شما مورد ارزیابی قرار میگیرد عملکرد شما نشان داد که  شما انسان لایقی نبودید و نیتسید  شما در این کشور متولد شده اید و بزرگ شده اید  و تا اینجاهم بالا آمده اید ولی هرگز یک ایرانی نبودید  . یادتان هست که یک آخوند معمولی مشهدی بودی که برای امرار معاش به قبرستانهای مشهد میرفتی تا سوره یی بخوانی و مردم کف دست شما پولی قرار دهند  یادتان هست که شما را علی گدا صدا میزدند با وجود دسترسی بقدرت همچنان حقیر و فلک زده باقی ماندید خوب ایت خصلت ملا بودن است تنها شانسی که آوردید اتفاقی با کسانی آشنا شدید که تفکر مذهبی سیاسی داشتند ولی این آشنایی موجب تغییر اساسی در روحیه خودمرکز بینی شما نگذاشت کار مذهبی سیاسی شمت آنقدر اهمیت نداشت  چون سازمان امنیت رژِیم سابق  شما و رفسنجانی را برای اینکه کمی با تمدن مردم شمال آشنا شوید از طریق احسانبخش که گویا رابطه خوبی با ساواکیها داشت و ملی مذهبی بود وپیش نماز مسجدی را بعهده داشت به سیاه بیشه نزدیک مرداب انزلی و رفسنجانی مارمولک را به یکی از روستاهای لنگرود  تبعید کردند و شما تا مدتها آنجا زندگی کردید  ولی این آزادی را داشتید تا گاهگداری سری به محل زندگی سابق خود بزنید .خوب با این اوصاف همه میدانند که شما چه رابطه بدی در سالهای آخر عمر رفسنجانی داشتید همان رابطه خمینسی با منتظری چون شما تحمل هیچ فردی بجز خودتان را هنوز هم ندارید.
وقتی  افسار قدرت بدست شما رسید  هم شما هم رفسنجانی به جانیان بالفطره تبدیل شدید و کورکورانه به جانی ترین شخصیت مذهبی تاریخ ایران خمینی تبعیت کردید و فاجعه ای در سرزمین ببار آوردید که تاریخ هرگز آنرا فراموش نخواهد کردشما همه بلایاو فاجعه ای  که ممکن بود بر سر یک ملت و یا کشور وارد شود در طول عمر خود تجربه کردید  دیری نخواهد پایید که مردم شمارا دستگیر کنند  وعادلانه در دادگها علنی محاکمه کنند تا مردم بدانند  با چه جانوران وحشتناکی که همانند خمینی از قعر تاریخ سر بر آورده اند سروکار داشتند  .

 عمر شما  و نظام من در آوردی شما بزودی به پایان خط خواهد رسید ولی برای تاریخ ایران بعنوان منفورترین و مرتجعترین و سیاه ترین دوران تاریخ از شما یاد خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر