۱۳۹۶ بهمن ۲۶, پنجشنبه

نتیجه یک نظرسنجی توییتری در صفحه روحانی؛ ۹۷ درصد ایرانیان معتقدند که اکثر مردم دیگر جمهوری اسلامی را نمی خواهند

نتیجه یک نظرسنجی در صفحه توییتر حسن روحانی حاکی از آن است که ۹۷ درصد مردم ایران معتقدند که اکثریت ایرانیان دیگر جمهوری اسلامی را نمی خواهند.

 در این نظرسنجی که به مدت ۴۸ ساعت جریان داشت، هزار و ۱۷۱ کاربر شرکت کردند.

 حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی، در جریان سخنرانی خود به مناسبت ۲۲ بهمن خواستار برگزاری همه پرسی در مسائل مورد اختلاف میان دولت خود با قوای دیگر جمهوری اسلامی شد اما اندکی بعد و در یک سخنرانی دیگر گفت که هنوز بیش از ۹۸ درصد مردم خواستار جمهوری اسلامی هستند.
پس از آنکه صفحه رسمی حسن روحانی در توییتر، سخنان او درباره همه پرسی را منتشر کرد، یکی از کاربران توییتر زیر همین پست رئیس جمهوری اسلامی، این پرسش را طرح کرد که با توجه به اظهارات اخیر روحانی، «به نظر شما چند درصد مردم جمهوری اسلامی می خواهند؟»
از هزار و ۱۷۱ نظر ثبت شده، ۸۴ درصد گزینه کمتر از ۱۰ درصد را انتخاب کرده اند. ۱۳ درصد ابراز عقیده کرده اند که کمتر از ۵۰ درصد از ایرانیان همچنان جمهوری اسلامی را می خواهند و تنها سه درصد کاربران گفته اند که بیش از ۹۰ درصد مردم همچنان حکومت جمهوری اسلامی را می خواهند.
این نظرسنجی علمی نیست اما از آنجایی که در صفحه رسمی حسن روحانی در توییتر انجام شده و بیش از هزار کاربر در آن شرکت کرده اند، نتایج آن نمونه ای از نظر جامعه مجازی درباره ادعاهای حسن روحانی محسوب می شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر