۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

«غارت ملی» در حال شکل‌گیری است

امروز در پس رفت و آمدهای خارجی زیرساخت‌های یک «غارت ملی» در حال شکل‌گیری است
فارس:زاکانی  چرا رئیس‌جمهور دستور برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی افراد خویش را نمی‌دهد؟ فساد خوب و بد ندارد. فساد این دولت و آن دولت نمی‌شناسد. ما خواستار برخورد قاطع با همه مفسدان در همه جریانات و جناح‌های سیاسی و در همه دولت‌های گذشته هستیم.
جناب آقای هاشمی باید پاسخگوی نهادینه شدن فساد در ۸ سال دولت سازندگی باشد و همچنین در مورد رسمیت بخشیدن به میل‌ها و سودجویی مسئولان منتسب به خود و چشم‌پوشی بر حیف و میل‌ها پاسخ دهد.

 چرا رئیس‌جمهور دستور برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی افراد خویش را نمی‌دهد؟ فساد خوب و بد ندارد. فساد این دولت و آن دولت نمی‌شناسد. ما خواستار برخورد قاطع با همه مفسدان در همه جریانات و جناح‌های سیاسی و در همه دولت‌های گذشته هستیم.
جناب آقای هاشمی باید پاسخگوی نهادینه شدن فساد در ۸ سال دولت سازندگی باشد و همچنین در مورد رسمیت بخشیدن به میل‌ها و سودجویی مسئولان منتسب به خود و چشم‌پوشی بر حیف و میل‌ها پاسخ دهد.
در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز ۱۷ اسفند ۹۴ گفت: در این ایام در شرایط حساس و عجیبی زندگی می‌کنیم. راه بازی با الفاظ و فرار از پاسخگویی در اوج هنرمندی توسط برخی از مسئولان کشور به جای خدمت بی‌منت، صداقت با ملت و پاسخگوی وعده‌های خویش بودن انتخاب شده است.
وی افزود: بی‌دقتی در شرایط امروز آینده سختی را فراروی ما خواهد نهاد که باید نسبت به آن هشیار بود و جبران مافات کرد.
امروز در کشور به بهانه عبور از تحریم و ضرورت سرمایه‌گذاری خارجی غوغایی به پاست، در پس رفت و آمدهای مکرر و پروپاگاندای رسانه‌ای زیرساخت‌های یک غارت ملی و فاجعه بزرگ برای مردم در حال شکل‌گیری است.
: نامحرم شمردن دستگاه‌های نظارتی و حتی مسئولان مربوطه توسط برخی افراد موثر دولت پیرامون قراردادهای در نظر گرفته شده و یا تنظیم شده و اخبار رسیده پیرامون آنها حکایت از وقایع خطرناک و خانمان‌سوزی دارد.
وی افزود: اگر تا دیروز راجع به فساد در قراردادهای نفتی و گازی از جمله کرسنت دغدغه‌ها عنوان می شد امروز ساختار و محتوای تنظیم شده در قراردادهای جدید نفتی ده‌ها و صدها قرارداد آلوده نفتی را رقم خواهد زد.
 در کنار این بستر آلوده به فساد که با مشورت افراد و گروه‌های وابسته به دستگاه‌های جاسوسی غربی فراهم شده است ساختارسازی‌های مکملی هم مثل باشگاه نفت و نیرو توسط وزیر نفت شکل گرفته است که به واسطه آن پورسانت‌بگیران قراردادهای کلان کشور صاحبان انفال و دارایی ملت شده و سرمایه‌های کشور و مملکت به ثمن بخس به بیگانگان به فروش می‌رسانند.
: من طی ۱۲ سال نمایندگی مردم در مجلس هشدارهایی را راجع به فساد و آلودگی‌های برخی مسئولان عنوان کردم که به حمدالله به همه آنها بدون استثناء در دادگاه‌های صالحه تأیید و یا در مراجع نظارتی کشور درستی این اظهارات معلوم شد.
وی افزود: امروز هشدار می‌دهم در دولت باندهایی فعالیت می‌کنند که بر خلاف قوانین و سیاست‌های مصوب کشور به دنبال غارت اموال و دارایی‌های کشور هستند چرا رئیس‌جمهور دستور بررسی و اقدام مناسب برای مقابله با خطر موجود را نمی‌دهد؟ چرا باید در صورت ادامه روند خطرناک موجود هزاران میلیارد تومان پول سالانه به جیب این شبکه پورسانت بگیر سرازیر شود و اکثر ملت ایران در فشار و تنگنای اقتصادی به سر برند و در ادامه این روند آینده جوانان و فرزندان این مرز و بوم تباه شود و استقلال این کشور مخدوش و انقلاب اسلامی آسیب ببیند.
وی افزود:‌ آقای خاتمی باید بگوید چرا فسادهای چند ده هزار میلیارد تومانی در دولتش رقم خورد و وی پیرامون آن سکوت کرد و امروز کشور هنوز گرفتار آن فسادها و قراردادهاست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد پاسخ دهد چرا عناصر فاسد طرفدار و دوستدار دولت‌های قبل را به کار گرفت و سبب ظلم به ملت شد؟ وی باید بگوید چرا از این عناصر فسادآلود دفاع کرد؟ چرا به دغدغه‌های اصولگرایان و تذکرات آنها بی‌توجه بود؟
زاکانی خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید پاسخ دهد چرا برخی عوامل مفسد ۲۴ سال قبل خود را به کار گرفته است؟ ما مسئولان آلوده نمی‌خواهیم. اکثر مسئولان کشور پاک و خدوم هستند. چرا به خاطر باندهای قدرت و ثروت آبروی مسئولان کشور را می‌برید و امید مردم را از آنها می‌گیرید؟

وی افزود: البته با توجه به اعلام سخنگوی دولت در شکایت از بنده که اقدام به روشنگری پیرامون مفاسد کشور کرده‌ام من از این شکایت استقبال می‌کنم و امیدوارم رسیدگی در دادگاه چهره واقعی فاسدان را برای ملت معلوم سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر