۱۳۹۷ تیر ۱۹, سه‌شنبه

چطور مسیح علینژاد جریان براندازی را در بزنگاه های تاریخی آن منحرف میکند؟/ پخش ویدئو اعتراف مائده و شاپرک شجری برای یک ماه قبل بود


در این مطلب توضیح خواهم داد که چطور مسیح علینژاد جریان براندازی را در بزنگاه های تاریخی آن منحرف میکند و چه باندی از اصلاحطلبان با او همکاری دارند.

اوج اعتراضات خرمشهر و برازجان و مردم اصل نظام را نشانه گرفته اند.درگیری مسلحانه! اعتصابات هرروز گسترده تر میشود.ناگهان مسیح علینژاد دوخبررا پخش میکند: دستگیری دختری بنام مائده هژبری بدلیل رقص و انتشار آن در فضای مجازی و ویدیویی از شاپرک شجری‌ زاده که شاپرک با گریه میگوید ۲۰ سال زندان برایم بریده اند. طوری شاپرک شجری زاده گریه میکند و میگوید "حکمم اومده ۲۰ سال! ۲۰ سال!" که دل هربیننده ای را به درد می آورد. شاپرک میگوید : "۲ سالش تعزیریه، ۱۸ سالش تعلیقیه که من باید ۱۸ سال خفه زندگی کنم."
مسیح کنار هشتگ حمایتی برای  شاپرک شجری‌ زاده، هشتگی راه می اندازد به نام برقص تا برقصیم و همه حواس ها را از آنچه در خرمشهر و برازجان میگذرد پرت کرده و مشغولِ ضبط ویدیو از رقص و آپلود آن مشود. صدا و سیما به کمک مسیح آمده و اعترافات مائده را پخش میکند. 
اصلاحطلبان فعال میشوند و در حمایت از مائده، صداوسیمای رژیم مقدسشان را محکوم میکنند. خانوم زهرارهنورد، همانکه از حصر پاکت پول میفرستاد، اینبار پیام میدهد. تاجزاده توییت مربوط به مائده را پین میکند. عصرایران، سایت مهم اصلاحات، سه روز تیتر اولش را به مائده اختصاص میدهد.
بی بی سی فارسی هم از بهنود تا سیاوش اردلان و فرشته قاضی رژیم را محکوم میکنند. میلانی که به انگلیسی عاشق خامنه ایست، دوباره به فارسی ج.اسلامی را محکوم کرد. رضا حقیقت نژاد، حتی به تبعیت ازخاتمی، بی بی سی و منوتو را دعوت به آشتی ملی میکند ومیگوید برقص تا برقصیم را کاش پروموت کنند.
گروهی اما ازهمان ابتدا به قضیه مشکوک میشوند و میپرسند چرا وسط تظاهرات مهم خرمشهر و برازجان،این هشتگ را مسیح راه انداخته؟ عمارملکی موقعیت را مناسب میبیند و چون نخودچی خودش را پیش می اندازد تا هم تحولخواهیش را پروموت کند و هم ازمسیح دفاع کند.حقیقت نژاد هم کار مشابهی میکند.
ویدیویی از دختری به نام الناز، دوست مائده بیرون می آید که در کاناداست و میگوید یک ماه پیش با مائده و دوست دیگرشان شاداب باهم دستگیر شدند و اعترافات و گریه ها مال یک ماه پیش است و باهم آزادشدند و مائده حالش خوبست. گند پروژه مائده و برقص تا برقصیم در می آید.
ناگهان  آتنا فرقدانی مطلبی مینویسد که قسمت دوم بازی مسیح علی نژاد و تیمش را نقش برآب میکند و تمام کاربران مجازی را در بهت و حیرت فرو میبرد. آتنا میگوید این خانم شجری زاده که به خاطر ۲۰ سال زندانش اینگونه گریه و زاری میکند چرا نمیگوید که یک ماه پیش از ایران رفته است.
مسیح علینژاد دستپاچه شده و ویدیویی دیگر از شاپرک پخش میکند که برخلاف گریه و زاری روز گذشته اش، باکمال خونسردی میگوید ازایران خارج شده ام. خیلی شیک "نسرین ستوده"، پروژه مشترک تحولخواهان را پروموت میکند که "وکیلش هست و زندانیست" و اینکه "تازگی ها شنیدم ۲۰ سال زندان برایم بریدند"!
اینگونه بود که مسیح علینژاد، ساکن نبش دوم شعبه جدید اصلاحطلبان، یعنی تحولخواهی، بار دیگر مچش باز میشود و دو پروژه جذابش باهم در یک روز شکست میخورد. اصلاحات ۲۱ سال پیش بوسیله محمدخاتمی اختراع شد تا رژیم را استمرار دهد. ج.ا در شرایطی قرار دارد که درطول ۳۹ سال و چندماه عمرخودهرگز آنرا تجربه نکرده است.سقوط این رژیم حتمی است.ویروس اصلاحات را جدی بگیرید. مواظب مسیح ها و عمار ها باشید که فریبتان ندهند و ویروسشان را به شما منتقل نکنند.
از دقیقه 7 مسیح علینژاد به اصلاح طلبی خود اعتراف میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر