۱۳۹۳ اسفند ۱۸, دوشنبه

برگزاری جلسه دادگاه برای ابراهیم فیروزی

ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی که از ۲۳ دی ماه محکومیتش به پایان رسیده و هنوز در زندان بسر می‌برد دوباره دادگاهی شد.
طی روز جاری (یک‌شنبه ۱۷ اسفند ماه) جلسه رسیدگی به اتهامات ابراهیم فیروزی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.
طی این جلسه که برای اولین بار وکیل این نوکیش مسیحی اجازه دیدار وی را پیدا کرد اتهام «اقدام علیه امنیت ملی و اجتماع و تبانی» به وی ابلاغ شد.
ادامه رسیدگی به اتهامات ابراهیم فیروزی به جلسه بعد و پس از ارائه لایحه دفاعیه از سوی وکیل وی موکول شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «ابراهیم فیروزی را با دستبند و پابند و لباس نازک زندان در این هوای سرد به دادگاه اعزام کردند. به اینصورت که اول وی را برهنه کرده و مجبور کردند در این هوای سرد فقط یک دست لباس نازک زندان بپوشد. وقتی هم ابراهیم فیروزی به این موضوع اعتراض می‌کند و می‌گوید زندانی عقیدتی است، به وی می‌گویند شما اگر زندانی عقیدتی بودی باید در سالن ۱۲ می‌بودی.»
ابراهیم فیروزی زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر کرج در بند ۱۰ این زندان به همراه چند نوکیش مسیحی دیگر در بین زندانیان عادی نگهداری می‌شود.
وی که ۳ شهریور ماه سال ۹۲ بازداشت شد، پیش‌تر از سوی دادگاه انقلاب رباط کریم به یک سال زندان و دو سال تبعید به شهرستان سرباز محکوم شده است اما باوجودی که از ۲۳ دی ماه محکومیتش به پایان رسیده همچنان در زندان بسر می‌برد تا به پرونده جدیدی که برایش تشکیل شده رسیدگی شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر