۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

در حمله‌ای به مرزبانان حکومت اسلامی در مناطق مرزی ایران و پاکستان، ٨ تن کشته شدند.

 عصر روز دوشنبه هفدهم فروردین‌ماه، ٨ مرزبان هنگ مرزی حکومت اسلامی ایران در حمله افرادی مسلح که از سوی رسانه‌های حکومتی ایران "اشرار" توصیف می‌شوند، کشته شده‌اند.
رسانه‌های حکومتی در این‌باره اعلام کردند: حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی مابین پیشین و باهوکلات در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.
سازمان جیش‌العدل طی بیاننامه‌ای در وبلاگ رسمی خود، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

در بخشی از این بیاننامه آمده است: "نیروهای سازمان جیش‌العدل موفق شدند، در منطقه نگور یک خودروی نیروهای متجاورز مرصاد را با گلوله آر پی جی، منهدم و یک دستگاه موتور سیکلت نیروهای مرصاد نیز هدف حمله قرار گرفته که ٨ نفر از نیروهای مرصاد دراین عملیات کمین به هلاکت رسیدند و تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه تیربار گرینوف غنیمت حاصل گردید".
سازمان جیش‌العدل طی بیاننامه‌ای در وبلاگ رسمی خود، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است
این سازمان می‌گوید: "این مقاومت تا بدست گرفتن سرنوشت سیاسی و حاکمیت مردم ادامه خواهد داشت و مقاومت تا زمانی که ظلم و ستم است با شدت بر علیه سیاست‌های فاشیستی حکومت مرکزی ادامه دارد".
به گزارش کمپین فعالین بلوچ نیز، در جریان اعزام نیروهای سپاه پاسدارن به منطقه کوهستانی قصرقند و درگیری با آنچه وب‌سایت‌های وابسته به سپاه پاسداران از آن به عنوان "اشرار" و "تیم تروریستی" یاد می‌کنند، یک هلیکوپتر متعلق به سپاه سقوط کرده و دو سرنشین آن کشته و زخمی شده‌اند.
قصرقند در حدود ۱۳۰ کیلومتری مرز پاکستان قرار دارد.

حکومت اسلامی ایران، گروه‌هایی که خود را مدافع حقوق مردم سیستان و بلوچستان معرفی و در راستای تحقق مطالبات مردم سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند، گروه "تروریستی" تلقی می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر