۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

نعمت زاده وزیر صنعت:مبارزه با قاچاق وظیفه ما نیست. بابک زنجانی دوم پیدا شد! قاچاق٢٠ میلیارد دلاری در حوضه سلامت!

افشاگری ازدزدیها و قاچاق در جنگ و دعواهای باندهای حکومتی یک موضوع داغ اختلافات باندهای  قاچاقچی حکومت دزدان می باشد. هریک از باندهای دزدان حکومتی در این ماجراها، دست به افشاگری از باند مقابل میزند. برخی از مواردی که بتازگی رو شده است، به شرح زیر می باشد.
*اقتصاد نیوز؛نعمت زاده وزیر صنعت رژیم گفته است:مبارزه با قاچاق وظیفه ما نیست.رشد قاچاق پوشاک دست‌دوم به کشور ٢ تا ۴ دلاربرآورد می‌شود.سود بازرگانی پوشاک ۲۰۰ درصد است دیگر ما بیش از این که نمی‌توانیم با این روش جلوی قاچاق را بگیریم.لازم به توضیح است  نعمت زاده در هیئت مدیره بیش از ١٧ شرکت بخش خصوصی به همراه فامیلهایش حضور دارد.وی و وزارتخانه اش بعد ازباندهای نفتی در ردیف دوم مافیای دزدان حکومت می باشند.

*بابک زنجانی دوم پیدا شد: یک نماینده مجلس از بدهی پنج میلیارد و ٣٠٠ میلیون دلاری یک دلال به وزارت نفت پرده بداشته است. این نماینده اعتراف کرده که دهها شرکت وابسته به وزارت نفت رژیم تحت کنترل این «دلالان” می باشد. از این شخص به عنوان بابک زنجانی دوم اسم برده میشود. وزارت نفت رژیم هنوز واکنشی به این امر نداده است.
*ایرنا؛رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفته است:  بیش از ۲۰ میلیارد دلار کسب و کار قاچاق در حوزه سلامت در کشور وجود دارد.این مقام حکومتی به خوبی میداند که قاچاقچیان حکومتی کجا نشسته اند. در این عرصه پرسود سازمان تامین اجتماعی و دهها شرکت آن بویژه شرکت داروپخش فعالیت دارد. کنترل بازار دارو در دست این مافیای حکومتی می باشد. سعید مرتضوی از سازمان دهندگان این مافیا می باشد.
*روزنامه ایران:علیرضا بیات معاون برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارزدر اسفند سال گذشته اعلام کرد:آمار قاچاق کالا از سال‌های ۸۷ تا ۹۲ موجود نیست.، برآورد میزان قاچاق در سال ۹۲ را حدود ۲۵ میلیارد دلارمی باشد. برای سال ٩٣ این رقم قاچاق بیش از ٢۵ میلیارد دلار می باشد.
*معاون سابق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رژیم گفته است:قاچاق نفت به۵میلیارددلار رسید. معاون سابق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ارزش قاچاق فرآورده های نفتی که از کشور خارج می شود را ۵ میلیارد دلار در سال اعلام کردو گفت: ۴۰ درصد از حجم اقتصاد درسایه یا پنهان قاچاق کالا و ارز است.
* مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت:قاچاق پوشاک ٣٣٣ برابر واردات رسمی است. واردات رسمی پوشاک ۶میلیون دلار و قاچاق آن ۲‌میلیارد دلار است که براین اساس میزان قاچاق پوشاک بیش از ٣٣٣ برابر واردات رسمی آن است.
*حقیقی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اواخر اسفند سال گذشته  گفته بود: میزان قاچاق معادل ۶٠ هزار میلیارد تومان است. در حالی که بودجه عمرانی کشور ٣٠ هزار میلیارد تومان است. یعنی دوبرابر میزان بودجه عمرانی رژیم.و این آمارها ادامه دارد.

اینها خبرهایی از آمار و ارقام  دزدیها دهها میلیارد دلاری باندهای دزدان نظام می باشد. دزدی و قاچاق یک رکن و پایه اصلی سیاست حکومت می باشد. در راس این هرم مافیای دزدان و آدمکشان حکومت، خامنه ای و بیت رهبری قرار دارد.مدیریت و سازمان دزدیها و گسترش آن، قاچاق و غارت، در کنار تحمیل فقر و فلاکت و گرانی دوپایه اصلی یک سیاست کثیف حکومت می باشد. تنها راه پایان دادن به این وضعیت  به زیر کشیدن حکومت آدمکشان و قاتلان به همراه  دولت دزدان می باشد.محمد شکوهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر